Veldedighetskonsert i Skulpturpaviljongen - tirsdag 30. mai kl 19.00

Også i år avsluttet vi første kor-halvår med en veldedighetskonsert i Skulpturpaviljongen på Midtåsen.

Dette har blitt en årlig tradisjon for oss - og vi rett og slett elsker å opptre i dette spennende konsertlokalet. Med kvitrende sangfugler både ute og inne, fantastisk utsikt over fjorden, og med grønt-i-grønt over alt rundt oss, så er det magisk å synge der. Når vi i tillegg inviterte til gratiskonsert, der publikum i stedet ble oppfordret til å gi en liten gave til et godt formål, så ble dette en ny happening med ekstra mening både for oss og for dere som hørte på. Korets medlemmer hadde bakt kaker og kokt kaffe til vårt publikum, noe som gjode det ekstra hjemmekoselig - sammen med skulpturene & koret. Publikum sitter helt inntil koret på disse konsertene, og dette gir en veldig intim og god atmosfære.

Noen bilder fra årets konsert:

Under en nominasjonsprosess stemte korets medlemmer fram "NATTERAVNENE i Sandefjord" som årets gode formål. og det ble samlet inn totalt 6.350 kroner. Tusen takk til vårt publikum!! Gaven vil bli overrakt under en av de første korøvelsene våre etter sommerferien :-)

Skjermbilde 2017-04-28 kl. 09.54.30.png

Fire flotte representanter for Natteravnene våre, fra venstre: Gjertrud Dahl Horvei, Kari Abrahamsen,  Elisabeth Fevang og Anette Krohn Henriksen.

Skjermbilde 2017-04-26 kl. 21.50.13.png